Neler Yeni

Çözüldü✓ itopya.com rezaletliği

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
8,978
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,817
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
1.5 ay oldu Razer Deathadder V2 yolladım garantiye sözde yenisini göndereceklerdi bekliyorum hala. Dile kolay 1.5 ay, benim kedi hamile yakında doğuracak bunlar hala mouse gönderecek fe görecem
 

Omeraslan93

80+ Bronze
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
1,952
Dahası  
Reaksiyon skoru
715
İsim
Ömer Aslan
İtopya konusunda bu sitede çoğu kişiyi uyardım hala dinleyen yok beni. Ben hasarlı kasayla oyun oynamaya devam ediyorum bunlar yüzünden
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,349
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
burak karadağ
İtopya konusunda bu sitede çoğu kişiyi uyardım hala dinleyen yok beni. Ben hasarlı kasayla oyun oynamaya devam ediyorum bunlar yüzünden
haha aynı şey bende de var sorunlu kasa yine aldığım yer itopya :D
 

songokutr

80+ Bronze
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
1,848
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,188
İsim
haro
Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.

Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.

Aslında itopyadan satın alındıgı için direk itopyanın birebir degişim veya daha üst modelini vermesi lazım. Sonra bozulan parçayı itopya ve servis aralarına halledebilirler. Böylece itopyadan alışveriş yapan adamda magdur olmamış olur. 2.5-3 ay hiç bir yerde beklenmez beklenmemeli ve bu şeyi savunan biriside olmamalı bence.
 

spitfire

80+
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
232
Dahası  
Reaksiyon skoru
113
İsim
Burak
Aslında itopyadan satın alındıgı için direk itopyanın birebir degişim veya daha üst modelini vermesi lazım. Sonra bozulan parçayı itopya ve servis aralarına halledebilirler. Böylece itopyadan alışveriş yapan adamda magdur olmamış olur. 2.5-3 ay hiç bir yerde beklenmez beklenmemeli ve bu şeyi savunan biriside olmamalı bence.

:D yani su yazdigini sen mantikli mi buluyorsun? Sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da? Orasi bir satis kanali, servis degil. Itopya gider bir markanin distributorlugunu alir, teknik servisligini de ustlenir o zaman dedigin mantikli olur ancak. Yani bu alinan urunun de icinde illa ki bir garanti belgesi vardir ve o belgede bir ariza durumunda teknik servisimize ulasin vs. vs. bir telefon, mail bulunur. Siz aldiginiz urunle beraber gelen belgeleri onemsiz sayip cope atiyorsaniz sonra da gelip saga sola camur atmayin bir zahmet. Ben itopya'nin yerinde olsam hic araci bile olmam direkt teknik servisin numarasini verir yollarim ki boyle sacma-sapan suclamalarla basbasa kalmayayim diye.
 

Knispel

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2021
Mesajlar
893
:D yani su yazdigini sen mantikli mi buluyorsun? Sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da? Orasi bir satis kanali, servis degil. Itopya gider bir markanin distributorlugunu alir, teknik servisligini de ustlenir o zaman dedigin mantikli olur ancak. Yani bu alinan urunun de icinde illa ki bir garanti belgesi vardir ve o belgede bir ariza durumunda teknik servisimize ulasin vs. vs. bir telefon, mail bulunur. Siz aldiginiz urunle beraber gelen belgeleri onemsiz sayip cope atiyorsaniz sonra da gelip saga sola camur atmayin bir zahmet. Ben itopya'nin yerinde olsam hic araci bile olmam direkt teknik servisin numarasini verir yollarim ki boyle sacma-sapan suclamalarla basbasa kalmayayim diye.
Buradaki tek sorun bu değil ki adamlar herkese kusurlu ürün satıyor. Özel kampanya günlerinde toplama pcleri dağıtıyorlar daha sonra kullanıcıların eline ulaştıklarında bir bakıyorlar kasalar yamulmuş, monitör panelleri arızalı, ölü piksel sorunları zaten gırla devam ediyor.
2022'de itopyadan monitör satın aldım elime ulaştı 1 tane ölü piksel çıktı daha sonra 14 günlük iade hakkımı kullanarak yenisiyle değiştirilmesini talep ettim bu sefer gelen monitörde 3 tane ölü piksel çıktı normalde tekrar değiştirme hakkım olmasına rağmen ve 14 gün dolmamasına rağmen ürünü değiştirmediler paramı da geri iade etmediler ondan sonra garanti servisiyle uğraşıp durdum. Peki soruyorum ben sıfır aldığım bir ürünü ve hayvan gibi para bayılarak aldığım monitör için bunlarla uğraşmak zorundamıydım? Kusurlu ürün almak zorundamıydım? Biz aptalmıyızda belki sıkıntılı ürün çıkar diyip 2.elden kaçınıp sıfır almak için yırtınıyoruz? Bunları cevaplarsan suçlunun kim olduğunu anlarsın. Eğer adam akıllı bir hizmet vereceklerse o zaman Amazon'u örnek alacaklar bu kadar basit. Hizmeti kötü olan hiç bir firmayı övecek değiliz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

:D yani su yazdigini sen mantikli mi buluyorsun? Sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da? Orasi bir satis kanali, servis degil. Itopya gider bir markanin distributorlugunu alir, teknik servisligini de ustlenir o zaman dedigin mantikli olur ancak. Yani bu alinan urunun de icinde illa ki bir garanti belgesi vardir ve o belgede bir ariza durumunda teknik servisimize ulasin vs. vs. bir telefon, mail bulunur. Siz aldiginiz urunle beraber gelen belgeleri onemsiz sayip cope atiyorsaniz sonra da gelip saga sola camur atmayin bir zahmet. Ben itopya'nin yerinde olsam hic araci bile olmam direkt teknik servisin numarasini verir yollarim ki boyle sacma-sapan suclamalarla basbasa kalmayayim diye.
Ek olarak ben bu foruma 2021 yılında kayıt oldum ve kayıt olduğum günden beri sürekli itopya ile ilgili şikayetler görüyordum yıl oldu 2024 hala devam ediyor.
 
Son düzenleme:

SeryXS

80+ Bronze
Katılım
5 Ocak 2024
Mesajlar
500
Dahası  
Reaksiyon skoru
257
Konum
İstanbul
İsim
Efe
İlgilendiği Kategoriler
Rust, Bilgisayar
Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
555
Dahası  
Reaksiyon skoru
287
İsim
Mehmet
Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
Sen sorun yaşamadın diye diğerleri de mi yaşamıyor ne biçim kafa bu? Firma eğer işini iyi yapmıyorsa tabi ki de kötüleyeceğiz başka ne yapacağız? Bu konu için söylemiyorum fakat genel olarak itopyadan şikayetçi olan onlarca insan gördüm forumda ufak bi google aramasıyla bile bulursunuz bütün şikayet konularını. Babanızın firması değil sonuçta doğruyu söyleyin ve eleştirin yeterli.
 

proxcis

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2023
Mesajlar
995
Dahası  
Reaksiyon skoru
654
İsim
Semih Aydın
:D yani su yazdigini sen mantikli mi buluyorsun? Sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da? Orasi bir satis kanali, servis degil. Itopya gider bir markanin distributorlugunu alir, teknik servisligini de ustlenir o zaman dedigin mantikli olur ancak. Yani bu alinan urunun de icinde illa ki bir garanti belgesi vardir ve o belgede bir ariza durumunda teknik servisimize ulasin vs. vs. bir telefon, mail bulunur. Siz aldiginiz urunle beraber gelen belgeleri onemsiz sayip cope atiyorsaniz sonra da gelip saga sola camur atmayin bir zahmet. Ben itopya'nin yerinde olsam hic araci bile olmam direkt teknik servisin numarasini verir yollarim ki boyle sacma-sapan suclamalarla basbasa kalmayayim diye.
6 yıldır kurumsal hayatın içindeyim şunun kadar boş bir savunma görmedim.
Kullanıcı deneyimini önemsiyorlar mı? Evet.
O halde bu sorunu çözmek için prosedürü hazırlayacak ve her kullanıcıya "satın alım sonrası otomatik mail" gidecek.
Sonrasında ise periyodik olarak 3-6 ay aralıklarıyla bu mail hatırlatılacaktır ki kullanıcı bilinç kazansın.
Bunu yaptıktan sonra da "kullanıcıyı/alıcıyı kapıda 3 ay" bekletemezsin.

He eğer derlerse ki biz daha da kurumsal olalım, kullanıcı Amazon gibi şirketlere kaçmasın o zaman bu tür arızaları da alır ve kendi cebinden ödeyerek yetkili servise kendisi bizzat iletir.
 

mortemeyn

80+ Bronze
Katılım
3 Mayıs 2023
Mesajlar
760
Dahası  
Reaksiyon skoru
247
İsim
Mehmet Eyüp Atan
Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.

Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.
Boş yapmışsın biraz tüketici bilgisizliği nedir? Sen alışveriş yaptığın siteyi muhattap alman normal değil mi? 6 ay içinde çıkan arıza filan durumları da var. Sinerji den işlemci aldım mavi ekran hatası veriyordu hangi parçadan olduğunu deneme yanılma yolu ile anca buldum intele yazdım intel bana test filan yaptırttı ve ürün arızalı çıktı fakat tray işlemci diye aldığım yer ile iletişime geçmemi söylediler. Geçtim dediler gönderin biz sizi uğraştırmayalım teknik servisle iade edelim filan ürünü üreten kişi arızalı olduğunu kabul ediyor bizim beyefendiler yok arıza diye geri yolluyor. Şimdi söyle burada kim hatalı. Sorunu tüm kanıtları ile gönderiyorum. Ben şuna bakarım ürünü satan kimse muhattabım odur ben niye bilmediğim firma ile iletişime geçicem edicem. Saçmalık tamamen. Bide tray işlemciyi satarken normalden hiç farkı yok filan diyolar bilsem almazdım tray işlemci kutulu alırdım. İntel eğer kutulu olsa yenisini göndericekti Amerikadan adamlar burada laga luga yapıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
Bende onlara dava açarım. Yalan söylese haklısın fakat yalan yok yaşadığı sorunu dile getiriyor. İstersem uçak tutar arkasına yazar Türkiye üstünde gezdiririm sorunumu.
 

Burak Aksoy

80+ Silver
Katılım
5 Ağustos 2020
Mesajlar
2,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
839
İsim
Burak
Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
dostum adam sorun yaşayıp yaşadığı süreci anlatmış kafadan uydurmamış ne davası öyle olsa şikayetvarı kapatmaları lazım ne boş bir yorum :)
 
Top Bottom