Neler Yeni

İade edilen monitör reddi (THH , teknik servis?)

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
860
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
İsim
Hakan Keser
Poşetten dolayı değil sadece reddetmek istedikleri için reddetmişler. Kargo sana ulaştığı andan itibaren 14 gün hakkın var eğer 14 gün dolmadan gönderip yine de reddettilerse THH senin lehine sonuçlanır.
Aldığım gün direkt iade yollamıştım. Yolladıkları metin aşağıda. Monitör bugün geri gelecek duruma bir bakacağım.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2024-05-07 055841.png
    Ekran görüntüsü 2024-05-07 055841.png
    25.9 KB · Hit: 28

Knispel

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2021
Mesajlar
893
Aldığım gün direkt iade yollamıştım. Yolladıkları metin aşağıda. Monitör bugün geri gelecek duruma bir bakacağım.
Poşeti falan bahane gösterip iptal edemez sonuçta o monitörün denenmesi için ambalajların ve poşetlerin açılması gerekiyor yoksa nasıl denensin? Teknik servise falan göndermeyin direkt olarak THH'ye başvurun en geç 2.5 ay içerisinde paranızı iade ederler.
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
555
Dahası  
Reaksiyon skoru
287
İsim
Mehmet
Teknik servise göndermeyin THH'ye başvurun.
 

Aderal

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
1,600
Dahası  
Reaksiyon skoru
833
İsim
Hasan Doruk
Bir tık fazlaydı.O monitör bende olmadığından aynı modelde aynı sorunu yaşayan birinden aldığım fotoğrafı aşağıya koyuyorum. Benim de hemen hemen bu seviyedeydi glow sorunum ama sağ üst ve sağ alt yer değiştirmiş şekilde. Şuan elimde ACER KG242YP modeli var ve neredeyse hiç glow sorunu yok. 3500 liralık bir monitör için şaşırtıcı derecede güzel renkleri var ve sorunsuzluğundan memnunum. 240hz'ye geçmek için aldıydım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ürünün satılabilirliği bozuldu diye reddettiler. Poşetin birini yırttım diye. Mevzuata göre haklı satıcı. 14gün ürünü açmadığım takdirde geçerli diye biliyorum.
Mevzuata göre satıcı haklıysa neden gelip burda konu açtın hocam onu anlamadım
Ayrıca ürünü düzgünce açıp olduğu gibi geri koyduysan iade edebilmen lazım thh başvur ve n11 ile görüş durumu.

Fakat poşetlerini falan yurttaysan satıcı haklı burda sonuçta onu farklı birine satacak
 

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
860
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
İsim
Hakan Keser
Mevzuata göre satıcı haklıysa neden gelip burda konu açtın hocam onu anlamadım
Ayrıca ürünü düzgünce açıp olduğu gibi geri koyduysan iade edebilmen lazım thh başvur ve n11 ile görüş durumu.

Fakat poşetlerini falan yurttaysan satıcı haklı burda sonuçta onu farklı birine satacak
Mevzu poşetse haklılar dedim ama sorun poşet degil.
 

Kerem gök

80+ Silver
Katılım
21 Haziran 2020
Mesajlar
2,198
iadeni ürünü beğenmedim diye iade edersen hiçbir şey diyemeden talebi kabul etmek zorundalar. (ürüne zarar vermediysen)
 

Aderal

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
1,600
Dahası  
Reaksiyon skoru
833
İsim
Hasan Doruk
Mevzu poşetse haklılar dedim ama sorun poşet degil.
yani hocam sorun neden poşet olmasın. sen ürünü beğenmedin e iade hakkında var buna kimse bir şey demiyor ama
ben satıcıysam ve bu ürünü senden iade aldıysam mecbur başkasına satıcam, diğer alan kullanıcıda bu ürünün poşeti yırtık kullanılmış diyip geri yollayacak. ürünü oldğuğu gibi tüm kutu içeriğiyle zarar vermeden koyduysan zaten sen %100 haklısın buna bir şey demiyorum
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
590
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Geçenlerde aşırı IPS Glow yüzünden AOC 24G2ZU modelimi geri iade etmiştim N11 üzerinden ama satıcı kutu açıldı diye iadeyi reddetti. Tamam buna bir şey demiyorum haklılar ama iade sebebimde belirttiğim IPS Glow durumunu kontrol edip göremediklerini söylediler. Kör olsa görür seviyedeydi sorun. Teknik servisten rapor almamı söylediler. Şimdi monitörü sırtlayıp servis servis mi dolaşacağız. İlla Amazondan mı alışveriş yapmamız gerekiyor her seferinde sıkıntı yaşamamak için. Servis THH cart curt mu dolanacağız sürekli. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
Artık trendyol hepsiburada gibi pazaryerlerinde müşteriye gönderdiğimiz ürünlerde bir problem olduğunda müşterinin iadesini almak zorunda olup servise satıcının göndermesi gerekiyor ne yazık ki. Trendyol'da analiz adı altında servis sürecinde belli bir gün içerisinde işlem sağlanması gerekiyor satıcı tarafından. Hepsiburada ve Trendyol, Amazondan satın almaya özen gösterin. Tamamen Müşteri odaklı çalışıyorlar ne yazık ki. Senin götürme zorunluluğun bulunmuyor. N11 altyapısı nasıl tam bilmiyorum satışı oradan çok yapmamaya gayret ediyoruz zaten. Ama dediğim gibi Trendyolda özellikle Servise satıcı gönderiyor ürünü.
 

Hakan06

80+ Bronze
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
860
Dahası  
Reaksiyon skoru
424
İsim
Hakan Keser
Ürün elime geri ulaştı
WhatsApp Görsel 2024-05-07 saat 19.17.38_193a92b7.jpg
örnek fotoğraf atıyorum. Sağ alt özellikle çok rahatsız ediyor. Ekranın içine kadar giren bir sorun var.
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,817
Geçenlerde aşırı IPS Glow yüzünden AOC 24G2ZU modelimi geri iade etmiştim N11 üzerinden ama satıcı kutu açıldı diye iadeyi reddetti. Tamam buna bir şey demiyorum haklılar ama iade sebebimde belirttiğim IPS Glow durumunu kontrol edip göremediklerini söylediler. Kör olsa görür seviyedeydi sorun. Teknik servisten rapor almamı söylediler. Şimdi monitörü sırtlayıp servis servis mi dolaşacağız. İlla Amazondan mı alışveriş yapmamız gerekiyor her seferinde sıkıntı yaşamamak için. Servis THH cart curt mu dolanacağız sürekli. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
Servise yollican onlar bakıcak 1 ay sürer sonra değişirse değişir değişmezse thh
 
Top Bottom