Arama sonuçları: *

  • Users: Shooter_U
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. Shooter_U

    İşlemci Soğutucu Tavsiye

    Şuan 7500f var ileride daha güçlü işlemci takarım ama gaming gen tr ye gidicem bugün SESSİZ lik önemli varmı öneri ?
  2. Shooter_U

    Sessiz Kasa Önerisi Varmı ?

    7500f 9070xt ile kullanıcam 1000w enermax psu var sessiz fanlı öneriniz varmı ? Lian li vektor mini nasıldır ?
  3. Shooter_U

    Bf6 2k İşlemci Kullanımı 7500f

    7500f 9070xt 6000mhz cl30 16gb (1 tane daha alıcam) Biosta expo açık curve optimize -25 girili.. 2k görüntü Overkill en yüksekte…anti aliasing TAA açık… işlemci kullanım düşük olması gerekmiyormu
  4. Shooter_U

    Ryzen Hava Soğutma Öneri

    işlemci 7500f şuan kullandığım hem 3 pin hem 1250 rpm sabit dönüyor “Sessiz” ve etkili bir hava soğutma önerisi istesem ? Gaming gen tr den alabilirim yarın mağazadan 👋
  5. Shooter_U

    Asus Prime 9070xt Güç Kabloları Hk.

    Bilindiği üzere 3 adet güç girişi var..kullandığım güç kaynağı “Enermax revolution III 1000w” Kutudan 2 adet 8 pin 1 adette psuya giren tarafı yeni tip diğer ucu 8 pin bir kablo çıktı..(600w yazıyor) Bağlantı şekli nasıl olucak kullanan varmı bu kartı bir sorun olurmu 600w lık kabloyu taksam?
  6. Shooter_U

    Enermax Revolutıon Iıı 1000w Kullananlar Bakabilir mi ?

    Güç kaynağını taktım fan sürekli çalışıyor bu normal mi ? Fan sesi bir tık fazla gibi yada sürekli çalıştığı için banamı fazla geliyor ? Boştayken durması yada az dönmesi gerekmiyormu ?
  7. Shooter_U

    Çözüldü✓ Format SSD Görünmüyor

    usb bellek ile boot ediyorum ilk ekranda kalıyor ssd gözükmüyor sistem yeni geldi ince hesaptan win 11 pro kurulu adamlar kurabilmiş bir bios ayarı ile alakalı galiba ?
  8. Shooter_U

    Gamepower Ronin 850w ?

    İncehesapta hazır kasa olarak aldım içindeki psu hakkında çok bilgi yok modeli bu 9070 xt asus prime var kasada 3 güç girişli… Psu kötümüdür ? Değişmek gerekirmi ?
  9. Shooter_U

    Laptop Format Sonrası Açılmıyor Yardım

    Msi laptop usb den format attım bu ekran geliyor securee bot disable yapamıyorum aktif değil
  10. Shooter_U

    9070xt Sistem Aldım Ho Mu Go Mu ?

    59.789 TL tuttu sizce nasıl fiyat ? Özellikler aşağıda..
  11. Shooter_U

    Sistem Nasıl 9070xt Alınır mı ?

    günlerdir araştırıyorum bu nasıl ? Alınır mı ? B850 yaptım , 6000 mhz cl 30 yaptım , kasayı fps vento seçtim. Birde fsp göstergeli soğutucu seçtim. Aynı ramden 1 tane daha alırım. İndirimle
  12. Shooter_U

    Hazır Sistem Fiyatları Neden Arttı ?

    Misal incehesapta 9070xt sistemler 60.000 dan başlıyordu bugun baktım 70.000 i geçmiş hepsi şakamı bu ….. dolar mı arttı savaşmı var
  13. Shooter_U

    9070xt Sistem Alınır mı 68.5k Fiyatla

    Merhabalar 7800x3d 5070ti sistemi sattım bana çok geliyor diye 87k ile zarar etmeden… Bu sistemle 2k monitörüm var ama fiyat nasıl ? B850 anakart pcie5.0 dan fps kaybı olmasın diye tercih ettim 6000 mhz cl30 ram ile fps kaybı olmasın diye seçtim. İçilerde aynısından yakalar 32 gb yaparım.
  14. Shooter_U

    50k Bütçe 16gb Kartlı Sistem Yokmu ?

    ara ara yoruldum varmı max 50k pc ?
  15. Shooter_U

    Sistemi Sattım , Da Sistem Alayım mı ?

    7800x3d 5070ti sistemi hem borç hem fazla geldiği için sattım 87k fiyat ile. 2k monitörüm var genelde Cs go bf6 gibi oyunlar oynuyorum. Bu sistem üzer mi ? Vakit geçirmek için açıp oynuyorum 1-2 saat ...
  16. Shooter_U

    Sistemi Satıyorum Fiyat Nasıl ?

    Merhaba yeni almıştım çok az kullandım malum borç var satmaya karar verdim pazarlıkta olucak tabi 100k dan ilan açtım sizce nasıl? İlan linki ; https://shbd.io/s/nPwjA3lw
  17. Shooter_U

    Sistemi Satıyorum 85k Teklif Geldi Satılırmı ?

    Merhaba ilanı bırakıyorum sizce 85e verilirmi ? Ben vatandan 86.700 tl ye almışım https://shbd.io/s/BNiWXHWR
  18. Shooter_U

    Priz tavsiye PC ve koşu bandı için .

    Merhaba odada 1 adet topraklı priz girişi var bugün mahallede elektrikler gitti 3 saat sonra geldi . Şuan hali hazırda kullandığım tunçmatik akım korumalı çoklu prizim var odadaki tek priz çıkışa bağlı. koşiu bandını akım korumalıdaki en son prize takar takmaz ufak alev çıkıp evdeki oda şalteri...
  19. Shooter_U

    Öneri 7800x3D kullanalar soğutma ne kullanıyor ?

    evet bu performans manyağı işlemci ile hangi soğutmayı kullanıyorsunuz ? Oyunlar (hangi oyunda) kaç derece boştaki sıcaklık nedir ?
  20. Shooter_U

    7800x3d en iyi hava soğutma ?

    Hali hazırda 240mm cougar posedion elite sıvı soğutma kullaıyorum hazır sitemle geldiği için değişemedim sıcaklıklar beni rahatsız ediyor boşta 35-40 ama oyunda maks 80 derece… iyi bir hava soğutma ile oyunlarda 60-65 görenler oluyormuş doğrumu varmı öneri ?
Geri
Top