Arama sonuçları: *

  1. Y

    Bonding uygulaması ücretli mi?

    Ön iki dişimde çok küçük bir ayrık var. Onu yaptırmak için restoratif diş tedavisine randevu aldım. Yarın gideceğim 1 ay sonra zar zor alabildim. Aranızda dişine bonding yaptıran var mı? Ücretli mi? Ben bursa ağız ve diş hastanesine aldım SGK geçerli diye biliyorum eğer ücretliyse SGK karşılar...
  2. Y

    bu bilgisayar alınır mı?

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-i3-10105f-oyun-bilgisayar-1162587931/detay sahibindende buldum hem bana yakın hemde iyi gibi pazarlık teklif edeyimmi yoksa çöp mü
  3. Y

    Open loot guvenilir midir

    25 dolarlık kutu sattım şimdi çekmem lazım ama kimlik doğrulamasi fotosunu falan istiyor yapayimmi daha önce yapan var mi?
  4. Y

    Çözüldü✓ H510m-k anakart uyumlu mu??

    Arkadaşlar sabahtan beri araştırıyorum xpg d10 8 gb 3000 mhz ram var elimde anakart alacağım ancak anakartlarin destek sitelerinde bi türlü bulamıyorum 10 tane anakart baktım 1200 pin hiç biri uyumlu değil kafayı yiyeceğim param hazır aklımda h510m-k var 11 nesil destekli olan lütfen bi akıl...
  5. Y

    2000 TL rx 590 ekran kartı alınır mı ?

    special edition modeli 8 gb shappirenin nitro olanı 2000 tl adam diyor sadece warzone ve pupg oynandı sizce almalı mıyım ? yeni sistem almış ve bu da boşta kalmış
  6. Y

    2000 tl i3 12100f alınır mı

    2000 tl sizce değer mi işlemciye ?
  7. Y

    1200 tl i3 10400f iyi mi?

    Arkadaşlar eski bi bikgisayarcida gördüm 1200e bırakırım dedi denemesinide yap dedi sizce uygunmu buna uygun bi anakartta alacağım bide rx 580
  8. Y

    ASUS TUF B450M Pro ve R3 3300X 4500 TL alınır mı?

    CS 2 DE KAÇ FPS ALIRIM ? KARTIM R7 265 2 GB
  9. Y

    R7 265 DEN RX 580 E GEÇİNCE NE KADAR FARK OLUR ?

    2000 TL YE RX 580 4 GB SHAPPİRENİN BULDUM AYNI SEMTTEYİZ YARIN GİDECEĞİM AMA DEĞİŞMEYE DEĞER Mİ ?
  10. Y

    Revi̇ Os Nereden Nasil İndi̇rebi̇li̇ri̇m

    ARKADAŞLAR BEN VALORANTTA DÜŞÜK FPS DEĞERLERİ ALIYORUM İNTERNETTE REVİ OS İŞLETİM SİSTEMİNİN NORMAL WİNDOWSA GÖRE DAHA PERFORMANSILI OLDUĞUNU GÖRDÜM BU DOĞRUMU DOĞRUYSA NASIL İNDİREBİLİRİM VALORANTTA ŞÖYLE 5 10 FPS BİLE ARTTSA BENİM İÇİN KAR DEĞER Mİ
Geri
Top