Merhaba arkadaşlar evde yaşanan ufak bir problemden dolayı 1 yıllık monitörüm bir insan tarafından birden fazla darbeye maruz kalmıştır. Bu monitörden tamir olur mu ? Tamir sonrası hayır gelir mi? tamir ücreti yeni bir monitöre yakın mı çıkar ? Yoksa geçmiş olsun diyip yeni monitör mu...