Merhaba, 6 gb olan ramimi yükseltmek için 8gb ram aldım ama bir takım sorunlar çıktı 8+4 yapınca sistem sürekli kendini yeniden başlattı 8+2 yapınca anakart logosunda kaldı 4+2 kulanınca sorunsuz açılıyor
8+4 için kulandığım sistem;
işlemci; i3 530
Anakart;h55-p31
Ram; 8gb(kvr16n11/8) +...