Makine bölümü öğrencisiyim öğrenim amaçlı crack swansoft kurdum fakat fanuc oim frezeyi açtığım zaman takımı x y z düzleminden sıfırına götüremiyorum handle aynı zamanda sıfır butonuna bastığım halde çalışmıyor fanuc oitde sıfıra gidiyor bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.