Anakartımın 2 kez bozulduğu için yetkili servise gönderdim ilkinde kullanıcı hatası denilip müşteri memnuniyeti için kopan parçanın değiştiği söylendi, ki ben öyle bir şey olduğuna katılmıyorum durduk yere kopamaz eğer sorun ordaysa, garantiden geldi aynı sorun tekrar vardı hiç düzelme yoktu...