Format attım tüm ayarları baştan sona yaptım. Ancak işlemci aniden kullanım yüzdesi az olsa dahi aniden 70 dereceye çıkıyor iniyor sonra tekrar çıkıyor iniyor falan. Oyun oynarkende 94 dereceleri görüyor 88-94 derece aralarını görüyor. Oyun ekran kartını kullanmasına rağmen ekran kartı kullanımı...
Bütçe 2k Ses olarak tok ve creamy, Anti-Ghosting olmalı. Oyun + Kod yazmak için kullanacağım.
Red Switch düşünüyorum. Sonrasında kendim ses yalıtımı vb. yapacağım.
Bu Klavye güzel modlanabilir sade duruyor sizce alınır mı ...
JBL kulaklık kullanıyorum fakat bluetoothlu bilgisayarda kullanmak için adaptör alıcam önerilerinizi bekliyorum. Çok fazla bütçem yok sadece şarkı vb dinlemek için.
https://www.hepsiburada.com/philips-qp282410-oneblade-yz-ve-vcut-ekilendirici-p-HBCV00004A3FIC?url_src=and-product-detail
Bu ürün sizce alınır mı kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum.(sıfıra yakın alması şart)