Arkadaşlar 26 haziranda Turkcell'den Türk Telekom'a hattımı taşıdım taşıdığım günden beridir gerek 4.5g de iken gerek 3g de iken internetim saniye aralıklarla devamlı gidip geliyor arama yapmak için hattımı kullanabiliyorum, hattım ful diş çekiyor. Bulunduğum lokasyon merkezi bir yer bu sorun...