Arama sonuçları: *

  • Users: nvyav
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. N

    DDR5’li 1440p için Sistem Tavsiyesi

    Merhaba, RDR 2, Diablo IV, ve Microsoft Flight Sim’i 1440p de oynatacak 30k ya sistem mümkün mü? Ekipmanlar ve monitörüm var. Şimdiden teşekkürler
Geri
Top