Arama sonuçları: *

  • Users: choosse
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Arkadaşlar 25 yaşındayım Yaşar Üniversitesinde Yönetim bilişim sistemleri bölümündeydim hazırlık sınıfının 2.döneminde %50 burslu olduğum için ekonomik nedenlerden bırakmak durumunda kaldım,şuanda dgs ile %100 burs kazanmaya calısıyorum ancak artık örgün olarak okumak mantıksız geliyor ama cok...
  2. C

    Açıktan okumak mı örgün okumak mı Yönetim Bilişim Sistemleri

    Arkadaşlar merhaba öncelikle cok kararsız kaldığım bir konuda sizlere danışmak istiyorum.Yaşım 25 2 yıllık açıktan web tasarım kodlama mezunuyum bu sene %50 Burslu yönetim bilişim sistemlerinde okuyordum yaşar üniversitesinde ancak ücretlerin artışı kaynaklı 2.dönem bırakmak durumunda...
Geri
Top