Arkadaşlar 25 yaşındayım Yaşar Üniversitesinde Yönetim bilişim sistemleri bölümündeydim hazırlık sınıfının 2.döneminde %50 burslu olduğum için ekonomik nedenlerden bırakmak durumunda kaldım,şuanda dgs ile %100 burs kazanmaya calısıyorum ancak artık örgün olarak okumak mantıksız geliyor ama cok...