Mühendislik öğrencisiyim.Ana amacım ders çalışmak , not almak ve pdf üzerinde çalışmak. Ara sıra dizi filmde izlerim.Bu arada bilgisayarımda var. Baya kararsız kaldım. Bütçemi yormadan öğrenci indirimi ile S9FE mi alsam yoksa zorlayıp S9 12gb ram 256 gb modeli mi alsam ? Alacağım tablet 4-5 sene...