telefonumda 3.5 mm giriş yok o yüzden elimdeki iem kulaklığı takamıyorum. Bana şöyle güzel uygun fiyatlı, kulaklığın kalitesini düşürmeyecek bir ddönüştürücü önerir misiniz
ses katı alacam gitar için bir de yanında iem kulaklık istiyorum. başlangıç için ne alayım sizce.
https://wraithesports.com/products/moondrop-chu-ii-iem-kulaklik
bunun çok iyi olduğunu söylüyolar sizce nasıl
gitarım için ses kartı almak istiyorum. yaklaşık 2k bütçem var sizce ne alayım
https://www.akakce.com/studyo-ses-karti/en-ucuz-m-audio-m-track-solo-fiyati,1121670342.html
direkt bunu alıp geçeyimmi
elektro gitara yeni başlicam 2 ürün arasında kaldım
https://www.do-re.com.tr/donner-dlp-124s-les-paul-elektro-gitar-paketi-sunburst
https://www.zuhalmuzik.com/ibanez-grx40-mlb-elektro-gitar-grx40-mlb
sizce hangisi daha uygun
https://www.yonkamuzikmarket.com/midex-rph-40bkst-full-black-elektro-gitar-seti-hsh-manyetik-gul-klavye-ust-kalite
bunu buldum biliyorum kalitesiz ama başlangıç için alınabilirmi
veya 2. el önerdiniz varmı