en düşük grafikte fps 0 komudunuda girdim herşeyi yaptım ama 40 fps alıyorum oyun full işlemci kullanıyor ekran kartı kullanmıyor ekran kartı kullanmasını nasıl saglarım ve ya nasıl fps arttırabilirim youtube daki vidyoların hepsini izledim unlost da dahil ama artmıyor azalıyor :(
İşlemci...