Herkese cümleten selam. aileme araç bakıyorum sıfır olsa daha iyi gibi bakıyolar bende marka olması taraftarıyım almışken çünkü uzun yıllar kullanacaklar. önceden chery tiggo 8 pro kullanıyorduk teknolojisinden memnunduk. sıfır araç baktığımda elektirikli araçlar yakıtlı araçlardan 200bin 300bin...