Merhaba arkadaşlar. Sistemimi tamamen yeniledim, artık monitör kaldı, ne alacağımı bilmiyorum. Ekran kartı RX 6750 XT 12GB. FreeSync kablolu 27 inç 144Hz ve üzeri monitör önerebilir misiniz? Çok fazla FPS oyunu oynamıyorum. Oynarsam genellikle Valorant oynarım. Bunun dışında GoW RDR2 CyberPunk...