Arkadaşlar merhaba lgsden 400 civari bir puan alacağımı düşünüyorum yazılımcı olmak istiyorum daha onceden ufak bir başlangıç yapmıştım fakat derslerim yüzünden bırakmak zorunda kalmıştım anadolu lisesine gidip iyi bir yazılımcı olabilirmiyim illa meslek lisesi şart mı
1728580997
Eklemeyi...