Merhabalar,
Şu anda mevcut sistemimde 4070 TI kullanıyorum ve monitörüm 2K. Ana kart Z390 Gaming-X
İşlemci olarak uzun süredir 9700k kullanıyordum fakat birçok oyunda dar boğaz yapmaya başladı değiştirmeyi düşünüyorum.
Ana kart değiştirmeyi düşünmüyorum o yüzden Intel ile devam edeceğim sanırım...