Arama sonuçları: *

  • Users: Merdo.
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. Merdo.

    Çözüldü✓ Vanguard Yüzünden Valorant Silinmeli mi ?

    Arkadaşlar Vanguard'ın yetkileri baya bir korkutucu olduğu için PC'lerimizde en az bizden daha çok fazla yetkiye sahipler valorant seviyorum lakin bu yüzden silmeli miyim ?
  2. Merdo.

    Fps Oyunlarında 240 Hz ile 380 Hz Farkı Hissedilir mi?

    Arkadaşlar 2K 240 Hz monitörüm var. FPS oyunlarında çözünürlüğü 1080p yapıp oynuyorum, 380 Hz monitörüm de vardı, onu sattım. Sizce farkı hissedebilir miyim FPS oyunlarında?
  3. Merdo.

    Çözüldü✓ ASUS ROG STRIX XG248QSG Ace Display Port Sinyal Vermedi

    Arkadaşlar monitörü yeni almıştım amazondan ikinci el ama çok iyi durumda yazıyordu ve 2-3 bin lira daha ucuzdu lakin monitör geldi monitörü kutusundan dikkatlice çıkardım her şeyi taktım ettim her neyse displayport ile görüntü vermedi monitör fişini ve güç kablosunu çekip güç düğmesine basılı...
  4. Merdo.

    380Hz monitör vs 610Hz monitör

    Arkadaşlar ben de Asus 380Hz monitör var Asus 610 Hz monitörüne geçmeye değer mi ?
  5. Merdo.

    Samsung oled monitör alınır mı ?

    https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-27-ls27fg602suxuf-odyssey-g6-0-03ms-gtg-500hz-qhd-oled-gaming-monitor.html Arkadaşlar linkteki oled monitör alınır mı harbiden oled görüntüsü verir mi ? 500Hz olması da ayrı çok hoşuma gitti FPS oynuyorum diye.
  6. Merdo.

    MSİ Tomahawk Z890 Anakartı

    [H3 id='G.Skill+Trident+Z5+Neo+RGB+64+GB+2x32+6000+MHz+CL30+F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR+DDR5+Ram']G.Skill Trident Z5 Neo RGB 64 GB (2x32) 6000 MHz CL30 F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR DDR5 Ram [/H3] Arkadaşlar ben de yukarıda belirttiğim ramler var Z890 anakartına uyumlu mudur yani tak çalıştır olur mu...
  7. Merdo.

    AMD Ryzen 9 9950x3D2 Satışa Çıktı!

    https://www.gaming.gen.tr/urun/910664/amd-ryzen-9-9950x3d2-dual-edition-tray-56-6ghz-16-cekirdek-192mb-onbellek-am5-4nm-islemci/
  8. Merdo.

    Zoko Tank Dikey ekran kartı aparatı

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G7ZKNRN9/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3N2P0O8UVHENR&psc=1 Arkadaşlar bunu almayı düşünüyorum. Kasamın arka kısmını 3 tane fotoğrafla gösterdim dolu haliyle + Boş haliyle sizce Linteki attığım aparat çok rahat uyar mı ? ekran kartına vs kasaya. Önden de...
  9. Merdo.

    Çözüldü✓ 9800x3D işlemcisi için termal macun önerisi

    Arkadaşlar 9800x3D işlemcim için hangi termal macununu satın alayım çok iyi dediğiniz var mı ?
  10. Merdo.

    Temu yurtdışı alışverişi

    Arkadaşlar Temu'dan yurt dışı alışverişi yapmak istiyorum fakat TR Temu malzemeleri çıkıyor karşıma yurt dışı alışverişi yapmak istiyorum nasıl yaparız bunu ?
  11. Merdo.

    SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless Alınır mı?

    Arkadaşlar bütçemi aşıyorum ve peşin fiyatına taksitle 6 ay Nova Pro Wireless alınır mı? Mükemmel bir mikrofon deneyimi verir mi? En önemlisi FPS oyunlarında muazzam ses verir mi?
  12. Merdo.

    SteelSeries Nova7 Gen 2 Vs Nova 7 Gen 1 Hangisi alınmalı ?

    Arkadaşlar iki kulaklık arasında kaldım kafa bantlı olduğu için kafa süngeri filan dökülme yapmıyor hoşuma gitti sizce FPS oyunları oynuyorum hangisi kesinlikle alınmalı ? EQ ayarlamayı hiç sevmiyorum eğer satın alırsam ikisiden birini düz ayarlarla kullanıcam gibi.
  13. Merdo.

    Çözüldü✓ Cloud 3S vs Razer BlackShark V3

    https://www.amazon.com.tr/dp/B0F6NYQTJP?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1...
  14. Merdo.

    Cloud 3 kulaklığım için kafa yastığı önerisi

    Arkadaşlar yeni kulaklık almayı düşündüm fakat sonradan boşa masraf olacakmış gibime geliyor ve bu yüzden kafa yastığı yani sünger almayı planladım ama bulamıyorum Cloud 3 kulaklığım için siz bulup atabilirseniz çok mutlu olurum.
  15. Merdo.

    Logitech SuperStrıke deneyimim

    Arkadaşlar mousem geldi mouse tıklama hızı superlight 2'de 7.6'yı geçemiyordum ama bu yeni mousem superstrıke ile 8.5 tıklama hızı yaptım hızı olsun her şeyi olsun çok memnunum iyi ki satın aldım parasına çok değen bir mouse. :blobdance::peepokalp::peepokalp:
  16. Merdo.

    Çözüldü✓ 1080P VS 4K Monitör hangisi

    https://www.samsung.com/tr/business/monitors/gaming/odyssey-neo-g8-g85nb-32-inch-240hz-1ms-curved-uhd-4k-ls32bg850npxuf/?srsltid=AfmBOoqSXplpZoMHZz6BZ6OSwFFx4cWvF6tnPP_CpZAbiyGI0Tes8CPt https://rog.asus.com/monitors/23-to-24-5-inches/rog-strix-xg259qns/ Arkadaşlar şöyle diyeyim genellikle FPS...
  17. Merdo.

    Superlight 2 mouse için skates önerisi

    https://wraithesports.com/products/esptiger-ice-v2-mouse-skates arkadaşlar bu skates iyi midir?
  18. Merdo.

    Logitech mouse önerisi

    Arkadaşlar güncel olarak Superlight 2 beyaz rengini kullanmaktayım. Sizce SuperStrike'a geçmeye değer mi? Tasarımı olsun clickleri olsun sessiz olduğu için hoşuma gitti Logitech X2 SuperStrike.
  19. Merdo.

    Logitech yeni mouse alınır mı ?

    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_logitech-g-pro-x2-superstrike-kablosuz-oyuncu-mouse-beyaz-910-007777-1252130.html?utm_source=gelirortaklari&utm_medium=psm-other%20epey&utm_campaign=rt_pricecomp_na_na_na_standart-feed&pfx=1023373862437d7597d03ab17dd866&utm_term=1023373862437d7597d03ab17d...
  20. Merdo.

    Discord yıllık nitro almak mantıklı mı

    Arkadaşlar nitro almayı düşünüyorum da kartımdan bir sorun olmaz dimi ?
Geri
Top