Tab s10 ultra kalemi kılıfıyla letgodan alicagim 1.5yil kullanilmis.
20.bine uygun mu sizce fikriniz nedir?
Bide sahibine tuşlu dandik bi telefon vericem arama yapabilen( böyle garip bi istekte bulundu).
Vatandan almis ama kagitlari kayipmis.
Selam arkadaşlar
Yeni tablet alacağım huawei papermate almayı düşünüyorum ancak ips olanıyla oled olanının arasında 10k fiyat farkı var. Geçmeye değermi sizce.
Not:Ders çalışmak,youtube video, arada film izlemek için kullanıcam.
Kasada 2 tane 3.5mm giriş var kulaklığı ya ses olarak yada mic olarak takıyor. tek porttan ikisi birden olmuyor ne yapılması lazım.
- Moniyörümdede 1 jack girişi var ama ona taktığımda sadece ses geliyor mic gene aktif olmuyor.
Not:Önceki bilgisayarımda tek giriş vardı hiç dert olmuyordu bunun...
Jack girişli kulaklıklarımı takınca (monitöre yada kasaya) mic görünmüyor.Ancak kasada sadece mic jakına taktığımda mic çalışıyor bu sefer kulaklıktan ses gelmiyor.
Ne yapmam lazım bilgisi olan