Arama sonuçları: *

  1. B

    Noter işlemleri hakkında yardım

    şahsıma ait trafik borcum var yeni bir motor almak istiyorum bu borç engel olurmu noterde üstüme almama ve 17 yaşındayım noterde alıcagım motoru kendi üstüme yapabilirmiyim yoksa annem veya babamlamı gitmem lazım
  2. B

    Trafik cezalarım hakkında yardım

    2023 kasımda babamın üstüne olan motorla ceza yedim ve motor benim üstüme olmadıgı ıcın banada ceza yazıldı. Şimdi plakanın üstündeki cezayı odedim satışa engel kalmadı ama yeni motor almak istiyorum ve kendi şahsım ustune ceza var acaba sıkıntı olurmu şahsıma ait ceza varken üstüme motor...
  3. B

    Trafik cezalarım hakkında yardımcı olabilicek varmı ?

    2023 kasımda ehliyetsizlikten ceza yedim. 8190 tl motorun üstüne 8190 tl babamın üstüne. Şimdi bu motoru satmak istesem sadece motorun üstündeki 8190 ı ödesem yeterli olurmu ? bu konuda bilgisi olan abilerim kardeşlerim yardımcı olabilirmi. (motor babamın üstüne)
  4. B

    Sistemimi geliştirmek istiyorum

    Eski bir sistemim var. Şuan 8 gb ddr3 ram i3 4.nesil işlemci asus b85-pro gamer anakart ve rx550 4gb var ekran kartını ellemek istemiyorum ama yeni bi işlemci almak istiyorum fakat anakart yüzünden alamıyorum bana rx550 4gb ekran kartımın uyum sağlayacagı yeni bir ddr4 anakart ve güzel bir...
Geri
Top