Arama sonuçları: *

  • Users: Bahadr_06
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. B

    Öneri Aula F75 Hakkında Destek

    Arkadaşlar cümletten hayırlı akşamlar Aula f75'de karar kıldım Bu klavyenin bana artılarını eksilerini kullanan bi abimiz kardeşimiz yazabilir mi yada bu klavyeyi önerir misiniz? ?
  2. B

    Öneri Klavye Önerinize İhtiyacım Var

    Arkadaşlar cümletten hayırlı akşamlar hayırlı bayramlar Bir klavye arıyorum fakat bi türlü bulamadım Bütce 2.500 TL Red switch RGB lazım rainbow değil %100'den küçük %60'dan büyük Bundan önce monster pusat k3 pro baktım fakat benim masama çok büyük geliyor Ama monster pusat k3 prodan daha...
  3. B

    Parçalar hakkında ne düşünüyorsunuz

    Parçalar iyi mi bu sistem 2k da rahat rahat akıcı oynatı mı birde şu parça yerine şunu al dediğiniz yapmamı önerdiğiniz bişey var mı
  4. B

    Sistem topluyorum yardım

    Sistem bu toplamda 52.000 fln yapıyor bu sisteme bu fiyat iyi mi kötü mü daha iyi neler yapabiliriz
  5. B

    13t pro mu 14t pro mu

    Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm iyi akşamlar telefon alacağım yurt dışı olacak şekilde fakat Xiaomi 13t pro ve 14t pro arasında kaldım yurt dışı alacağım için fiyatlar yurt içine göre ucuz fiyatlar ise şu şekilde: 13t pro 12/512: 20.500₺ 14t pro 12/512: 24.000₺ İki telefonunda anakartı...
  6. B

    GALAX GeForce RTX 4070 SUPER Hakkında

    İnternet üzerinden 7500F+Galax 4070 super sistem alacağım fakat günümüzde asus,msi,gigabyte gibi markalar varken galax daha ucuz ve buda anlamsız geldi sizce Galax 4070 super alınır mı ?
  7. B

    4070 Ve 4070 süper fark

    Öncelikle Selamün aleyküm arkadaşlar sorum şudur normal 4070 ile 4070 süperin arasında çok fps farkı varmı varsa ne kadardır
  8. B

    DDR4 anakart ve ram hakkında

    Arkadaşlar 2024 sonuna doğru sistem toplamayı düşünüyorum 2024 yılında DDR 4 çok mu eski kalır veya DDR 5 den daha kötü mü performans verir ?
  9. B

    Palit GeForce RTX 4060 Ti

    Arkadaşlar selam ilerleyen zamanlarda Palit GeForce RTX 4060 Ti JetStream 16GB GDDR6 128 Bit DLSS 3 Ekran Kartı'nı almayı düşünüyorum alırsam pişman olurmuyum çünkü msi 22k iken bu 16k cevaplarsanız sevinirim
Geri
Top