i5-10400F
Gainward NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti 16gb
1 adet 16 GB Kingston 16 gb 3200 mts
2 adet 8 GB Kingston 8gb 2666 mts
SanDisk Ultra 3D 1tb
ASUS PRIME B460M-A
Cooler Master MasterLiquid ML240L
Corsair VS Serisi Vs550 550 Watt 80 Plus
mid tower kasa
yeğenime pc toplayacağız bu ürünleri...
Akakaçede dolaşırken gördüm. İlk olarak söyliyim Tortum almayın kroniğine denk geldim. Kullanıyorum hala. 15 li plus öneriliyor fiyatı ucuz değil ama taksit var. Konuyu sıcak fırsatlara açmama sebebim aktüelin yeni yayınlanmış olması ve şuan mağazalarda satılmıyor olması. Daha ucuza denk getirip...
asus tuf gaming f15 fx506hc 3050 i5 11400h 16 gb ram 512 gb ssd
Takasa kullanmayı düşünüyorum. Ederi nedir sizce?
Sarı site biraz saçmalamış gibi geldi. Yorumlarınızı bekliyorum.
https://www.hepsiburada.com/dark-guardian-pro-4x12cm-argb-led-fanli-usb3-0-tempered-glass-atx-panoramik-akvaryum-oyuncu-kasasi-yeni-dkchgrpro-p-HBV00000QCN0O
büyük baya büyük kasa dikey gpu desteği var. Güzel kasa kendim de sistemler toplarken kullandım öneririm bu fiyata.
Radeon RX 9070 GRE için açıklanan 549 dolarlık fiyat MSRP,
daha düşük bellek kapasitesi ve daha dar bellek veri yolu ile geliyor.
Muhtemelen diğer amd kartlar gibi serin çalışacak. 5060 Ti ile 5070 arasına oturacak. TR piyasasında 25k Civarı güzel modellerini bulabiliriz...
Merhaba. 1m nakitim var araç almak istiyorum tüm paramı harcama istemiyorum. Harcayacaksam da değsin istiyorum. Mevcut filtrelerim şu şekilde
Mümkünse 2015 üstü, çok fazla değişen-boyası olmayan (özellikle airbag açmamış-kaput değişmemiş), otomatik Manuel fark etmez, benzin dizel fark etmez...
https://www.epey.com/anakart/karsilastir/969257-987215-993292-1016560-1039031/gigabyte-x870-aorus-elite-wifi7_asus-rog-strix-b850-f-gaming-wifi_msi-mag-b850-tomahawk-max-wifi_msi-x870e-gaming-plus-wifi_msi-mag-b850-tomahawk/
Tek tek linklemek yerine toplu olsun diye epeyden linkledim...
Merhaba, masamda kurulu kablo düzenim var ve Benim için önemli olduğundan tüm harici bileşenlerimi ve çevre birimleri takmak tek kablo bağlantısıyla pc geçişi yapmak istiyorum.
Kullandığım bağlantılar:
Ethernet
6 usb A
1 usb C
1 3 pin jack
Ayrıca olmasa da olur ama m2 ssd yuvası olursa tercih...
Aklımda uzun zamandır olan sff kasa ve OC Stationişi vardı.OC işlerinden önce sff'i tamamladım.
Ekte görselleri olacak.
Benim maliyetim değil sizin bugün bu sistemi indirimsiz toplama maliyetiniz için de şöyle bir tablo yaptım.(aşağı yukarı yuvalamalar var)
Ryzen 5 7500F mpk 7000
Asus...
https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-gigabyte-aorus-fo32u2-31-5-0-03-ms-4k-pivot-240-hz-oyuncu-u-fiyati,714993835.html
Linkteki monitörü almayı düşünüyorum.
Muadil 4k 32" modelleri ve ürün deneyimlerinizi merak ediyorum.
Farklı model önerilerinize açığım. Yorumlarınız için teşekkürler.
Kısaca 3a oyunlar ve içerik tüketimi yapıyorum.
Monitörüm AOC Q27G4ZR çok memnunum ama olede geçmeyi düşünüyorum.
Aklımda spesifik modeller olsada görüşlerinizi merak ettiğimden konu açıyorum
27" 2K, 27" 4K ve 32" 4k geçişi için şöyle
2k için 25 civarı 4k için 43 civarı
Siz olsanız hangi...
Merhaba;
Arkadaşım için 7500F + 5070 + 16 Gb + 1tb kombosuyla bi sistem toplayalım dedik
kendsisi bembeyaz akvaryum görselliği yüksek olsun diyince bi anda bileşeneler 90k + tuttu. Parça önerisi almak istiyorum. Neler bakabiliriz ne önerirsiniz. şimdiden teşekkürler.
https://amzn.eu/d/0hDbncZm
Dostlar uzun zamandır gözümün ilişitiği Bi kasa. Takip edenine haber vermek ve deneyimi olanların deneyimlerinden faydalanmak için konuyu açıyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar, bir dostuma kendi edindiği donanımlarla pc kurduk. Ancak sürekli crash yiyor. Çat diye pc kapanıyor. Stabilite testlerinde bişey yok. Yaşadığı hataları fotoğraf olarak attı ve ramden kaynaklandığına karar verdik expo stabilitesini zaten sağlayamıyor 4800 mts de bile 3 4...
Bütçe sorunu yok ama aklımdaki : 2500
Lütfen sadece deneyen arkadaşlar yorum yapsın.
Çokça sistem topluyorum deniyorum az çok biliyorsunuzdur ama zayıf olduğum bir konu var o da sff kasalar. Tecrübe kazanmak için
7500f & 9060XT bir kasa topladım hava akışım kablolamam herşeyim çok yerinde...
Tecrübelerinizi yazabilirsiniz. Bugün büyük bir Tedarikçi ile (biz öyle sanıyormuşuz) çalışan alsatçıya ürün verdim. Bana gelen para alsatçıdan değil direk satıcıdan gelince dedim ee hani bunlar tedarik ediyorlardı? Özellikle işlemci ram ve ssd özelinde tekel kurmuşlar ikinci el ürün ve kapalı...