Merhaba arkadaşlar kasa ve psu alacağım. İster psu ve kasa ayrı ister ikisi birlikte bir şekilde bu bütçe içinde kasa önerisi alabilir miyim lütfen?
Anakartım ATX
İşlemci soğutucusu 360mm
Ekran kartı olarak da 7900 XT alacağım.
Sanırım 700-750 wattlık bir psu da işimi görecektir.
Ben baya...