Arama sonuçları: *

  1. Y

    gtx1070 kulanıyorum ekranım bir anda gidiyor yüksek bi fan sesi cıkmaya başlıyor

    Merhabalar ben EVGA geforce gtx 1070 8gb uklanıyorum son bir kac gündür ekranım bir anda gidiyor ve aşırı yüksek bi fan sesi cıkmaya başlıyor buna bi çözüm bulamadım normal google opera gibi uygulamalarda bunu yaşamıyorum bu sorun ısıyla allakalı diye düşünüyordum ama ekran kartım ekranım gidene...
Geri
Top