merhabalar;
bütün ekran kartının driver'ını yüklediğimde aygıt yöneticisi kısmında 2 ekran kartı gözüküyor amd ile birlikte
ama denetim masasını hiç bir şekilde açamıyorum ve oyunlarda çok düşük fps'ler mevcut.
bir çok yolu denedim eski sürümleri yükledim biosu güncelledim, switchable...