Yeni monitör aldım ( asus rog oled aqwmg). Fakat fareyi sağa sola biraz hızlı hareket ettirdiğimde cs2 de durum böyle. Sizce normal mi?
https://uploadnow.io/f/Vx3Nyw1
Yapmam gereken ayar var ise yardımcı olur musunuz?
30 bin tl bütçem var hangisini almalıyım aradaki farka değer mi yoksa bu bütçeye daha iyi diyebileceğiniz oled 2k monitör var mıdır
https://www.vatanbilgisayar.com/asus-26-5-rog-strix-xg27aqdmgr-0-03ms-240hz-woled-gaming-monitor.html...
https://m.n11.com/urun/redragon-k530-pro-brown-switch-turkce-kablosuz-mekanik-klavye-59126645?magaza=gamers-arena&utm_source=comp_akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_genel
2 bin tl bütçem var
https://www.vatanbilgisayar.com/amd-r5-7600x-rtx-5070-b650m-r-1tb-m-2-ssd-32gb-ram.html
1743495536
10 bin tl ucuza 4070 li hazır sistemler var yoksa onu mu almalıyım