Merhaba bu kasayı almayı düşünüyorum ama bazı aklımda kalan sorularim 1.bu kasa nasıldır sizce beni üzer mi pwm fan olmadığından çok fazla ses yapar mi ilerde bana sıkıntı filan yaşatır mi arka egzoz fan olmadigindan aklımda soru kaldı 2.ilerde 360mm sıvı soğutma ya geçmeyi düşünüyorum belki...