Arama sonuçları: *

  1. zattırızart

    Forza 6 Hakkında Sorum

    beyler bakın simdi bunlar dem.s bekleyemeyenler ban yicek die ben oyun cıktıktan bir 2 gün sonra oyunu crack indirip oynasam ban yermiyim
  2. zattırızart

    Forza Horixon 6 Nasıl Kırıldı

    beyler duyduguma gore forza horizonu kırmışlar nasıl olmuş (nasıl kırmışlar) ve deneyen varmı?
  3. zattırızart

    Okalisto mini rgb klavye alınır mı?

    arkadaşlar babamın cok parası yok dogum gunumde yaklasıyor bende bi klavye isticem red switch ama iyi markalar cok pahalı klavye bu acaba bunu aldırsam işime yararmı
  4. zattırızart

    Splitwire turkey ile robloxa girilirmi

    merhaba discorda bu uygulamayı kullanıyorum ve sıfır kasma ama robloxda 1.1.1.1 kullanıyorum her seferinde acmaya useniyom bunda hangi sunucuyu indirirsem robloxa girerim
  5. zattırızart

    Emulatorde Rank Kasılırmı

    Merhaba pcde gamrloopdan pubg mobilr oynuyorum ve rabk kasabilirmiyim bilmiyom telefonum kotu kasılırmı sizce?
  6. zattırızart

    Ldplayer grafik kalitesi yukseltme

    arkadaslar merhaba oncelikle konu için ozur dilerim bulamadım benim telefonum kotu abiminki iyi oda codm oynuyodu bende oynayayım dedim kastı bende emulator indirdim ama ld playerde sorun yokken bluestacksda dont borrow third party emulator diyo bende 1 gün bnan uyedinm banım gbitti şimdi v3e...
  7. zattırızart

    P2w olmayan oyunlar.

    arkadaslar merhaba cod warzone cok kaliteli grafikleri olan bir oyun ama cok p2w diolar ve aile evinde oyunu indirmeye basladıgım gibi internet kasıyo bende cs pubg tarzı oyunlardan artık sıkıldıgım için buraya sormaya karar verdim ne onerirsiniz
  8. zattırızart

    Fp kablosuz kulaklık

    beyler tek isteğim cs oynarken cok gec gelmesin ses ve kablosuz olmasını istiyorum bütçe evet az ama 700 tl ne onerebilirsiniz Fashcolle G926 Pro Wireless Oyuncu Kulaklığ bunu dusundum ama top sizde
  9. zattırızart

    1200 TL'ye gunluk kullanım için kulaklık

    merhaba bılıyorum az ama kutuphanede kullanıcam ve paramda az tek istegim dışarı ses vermesin yeter bir öneriniz varmıdır?
  10. zattırızart

    Philips m315 kullanan varmı iyi midir?

    arkadaslar merhaba kutuphane için sessiz bir mouse istiyodum buldum ve aldım cok videoda yoktu m315 modeli philips in kutuphane ortamına uygunmudur ve pili nekadar gider gunluk 5 6 saat pc basındayım
  11. zattırızart

    Öneri Pcye baglanıp telefondan neyle oyun oynanır

    arkadaslar hepsini denedim moonlight steam link vb.. ve en iyi gamehub dur telefona apk indiriliyo pcdede githubdan kolayca bulabilirsiniz pcde actıgınızda pc link kısmına basıp pcyi hazırlarsınız simdi sıra telefonda uygulamaya girip hesap actıktan sonra my kısmına gelin orda zaten pc adınız...
  12. zattırızart

    Immortal fenyx rısıng psde oynanırmı

    merhaba oyunu pcde alıp yanı ubi connectde sonra ona ps hesabını baglayıp ps 5 de oynanırmı
  13. zattırızart

    Nolur yardım edin yıllarca para biriktirdim

    arkadaslar merhaba notebookuma bir siyah walpaper koydum ve bunu gordum ne darbe aldı nede su bu neden oldu korkuyorum ve uzuluyorum ve bunun icin cok para harcamıstım servise gondersem alırlarmı (lenovo ideapad 3 gaming 15arh7)
  14. zattırızart

    Ney yaptımda bu oldu hic bir şey yapmadım

    arkadaslar merhaba notebookuma bir siyah walpaper koydum ve bunu gordum ne darbe aldı nede su bu neden oldu korkuyorum ve uzuluyorum ve bunun icin cok para harcamıstım servise gondersem alırlarmı (lenovo ideapad 3 gaming 15arh7)
  15. zattırızart

    Ramime ne oluyo bozuldu yada ben bisi yaptım

    arkadaslar merhaba 8 gb ramim var normalde kullanılabilirle beraber 7,90 tarzındaydı ama artık 4 gb ve bunu cozemiyyorum 2 kere sıfırladım ve olmuyor
  16. zattırızart

    Win 11 kalem çalışırmı

    arkadaşlar merhaba doping hafıza kullanıyorum defter alacak param çok yok kalem alacam ve onada param yok normal bi tablet kalemi alıp baglayıp çalıştırabilirmiyim çalışırsa nereye yazıp yazarım
  17. zattırızart

    Direksiyonum bozukmu

    bakın sişmdi su techbnopatda falan bi driver vardı onuda indirdim segmentdede butun hepsini indirdim yok bozukda değil eminim eskiden yapmıştım ben bu ölü bölgeyi ayarlayıb butun oyunlarda nasi oymarım
  18. zattırızart

    Bu nasi oluyo ve nasi çözerim

    Arkadaslar bakin pcde ram 8 ama 5 kullanıyorum üstüne ayarlarda işlemcimi goremiyorum bu nasi oluyo ve evet ram sistem için gidiyorum ama sistem için giden 500mb 1 GB baktım
  19. zattırızart

    Snopy v5h driver bulamıyorum

    arkadaşlar snopy v5hm var assetto oynucam ama direksşyonda ölü bölgr yok ve boyle oynayamıyorum driver indridm bir forumda buldum olmuyo iniyo driver açıyorum konsollar kısmında özelliklere girince bir şey çıkıyo evet diyom ondan sonra konsol driverdan bozuk gozukuyo aygıt yöneticisinde
  20. zattırızart

    Assassins creed walhalla çok kotu bir oyun

    arkada;lar ac walhallada 7 saat'm var ve laptopum oyununu hayl' desteklemesine ragmen oyun ya .okuyor ya drop oluyo yada texture yuklenm'yo bu zsmana kadar dayaandim ama olmuyior hikaye guzel ama yani oyunun buglari cok sacma bir yerde suikast tyaptım sonra klanla baskın yaptım ve butun...
Geri
Top