Arkadaşlar merhaba daha önce bir konu açmıştı rx6600 kartımı satıp 9060xt 16gb almayı planlıyordum.Kartı bugün sattım ve aklıma bir kaç soru geldi bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
1.Amd ekran kartı 2.el mi yoksa sıfır mı tercih edilmeli neden?
2. 2.el aldığımızda sorun,problem...