i7 2600 var i5 2400 de de aynı sorun vardı turbox b75 anakart var 74 derece olunca kendisini kısıyor vrm kısmına fanda taktım aynı değişen bir şey yok gta 5 videosuda var
i7 2600 72 dereceyi geçince 1.6 ghz kitliyor turbox b75 anakart 8 gb ram gtx 960 i5 2400 vardı onda da aynı sorun vardı termal macunu yeni değiştirdim yine aynı yardımcı olur musunuz
@Abdullah Hacıgül abi bu sorunu çözse çözse sen çözersin yardım eder misin abi i7 2600 8 GB ram GTX 960 işlemci 72 dereceyi geçince kendini 1.6 GHz kitliyor termal macun değiştirdim fan değiştirdim yine aynı
i5 2400 gtx 960 2gb 8 gb ram var oyunda vsync açıkta olsa kapalıda olsa 5 dk haritayı gezdikten sonra 60 fpsden aşağıya düşüyor 30 u dahi görüyor ayarlarım orta düşük bir iki ayar tek yüksek o da çimdir su ayarıdı bunlar monitörüm 1600x900
hdd de şifre vardı anakart değiştirdikten sonra şifre bile görünmüyor ve diski başlat yapınca g/ç hatası veriyor önemli bilgilerim var yardım edebilir misiniz