Merhaba kasam için deepcool fd12 argb fan aldım fakat anakartım argb desteklemediği için kontrolcüye ihtiyacım var, aşağıdaki ürün iş görür mü daha iyi bişey mi almak lazım yardımcı olur musunuz
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DK7LR6VG?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title