https://www.itopya.com/thermaltake-astria-200-argb-120mm-kule-tipi-beyaz-islemci-sogutucu_u30654 şu anda 1500tlye kadar düşmüş alınır mı r5 5600 kullanıyorum ve anakartım prime 520mk kasamı bilmiyorum ama büyük bir kasa
BF5 açılmıyor beyaz ekran hatası alıyorum internettiki çoğu çözümü denedim ve yardımcı olmadı.Oyun normal bir şekilde lobiye girmeyi bekliyor lobiye girince tak ekran parlaklığı çoğalıyor ve oyun otomatik olaraktan kapanıyor.