Arama sonuçları: *

  • Users: shinichi
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. shinichi

    RX 470'li Sistemimi Satmalı Mıyım Yoksa Ekran Kartı mı Almalıyım?

    Merhabalar iş amaçlı kullandığım bilgisayarımı yazın oyun amaçlı kullanmak için yenilemek istiyorum. Sistemim; İşlemci: Ryzen 5 3600 Ekran Kartı: Sapphire RX 470 4GB Mining Edition (Mining edition olduğu için yalnızca dvi-d çıkışı var.) Anakart: MSI B450 Tomahawk Max Bellek: Corsair Vengeance...
Geri
Top