Arama sonuçları: *

  • Users: ismim yok
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. ismim yok

    Yardım Xbox Gamepad Sola Kayma Sorunu

    Arkadaşlar Aralık ayının sonlarında Xbox 9.Nesil Gamepad aldım o günden beri PC de sorunsuz kullanıyordum ama bugün PC'den FC 26'ya girdim sol analog ben kaydırmasam bile sola kayıyor. Xbox Donatıları'ndan test ettim, güncelleme varmı diye baktım orada sorun yok. Yardım ederseniz sevinirim.
  2. ismim yok

    Ekipman İçin İndirim Arıyorum

    Arkadaşlar özellikle 2.monitör, yeni bir kulaklık (elimde çin malı P9 Plus var), akıllı saat ve donanım parçaları almayı düşünüyorum. En iyi indirimler hangi günlerde olur? (Karne indirimleri, babalar günü indirimleri gibi) Acelem yok, 2027'ye kadar zamanım var ama Temmuzda alacak kadar da...
  3. ismim yok

    İndirim Fırsatı Arıyorum

    Arkadaşlar özellikle 2.monitör, yeni bir kulaklık (elimde çin malı P9 Plus var), akıllı saat ve donanım parçaları almayı düşünüyorum. En iyi indirimler hangi günlerde olur? (Karne indirimleri, babalar günü indirimleri gibi) Acelem yok, 2027'ye kadar zamanım var ama Temmuzda alacak kadar da...
  4. ismim yok

    Yardım Gamepad Büyüteç Moduna Giriyor.

    Arkadaşlar PC'ye FC 26 indirdim Xbox 9.Nesil Gamepad'i Bluetooth ile bağladım oyuna girdim boşuna analogları oynatırken büyüteç moduna girdi. O günden beri oynamıyorum hata düzelmiştir belki ama yine de yardımcı olur musunuz? Niyeyse oyuna girdiğim zaman Bluetooth kısmında cihazların ismi...
  5. ismim yok

    Dünya Kupası 2026'yı Kim Kazanacak?

    Sizce 2026 Dünya Kupası'nı kim kazanır?
  6. ismim yok

    Öneri Ekran Kartı Arıyorum

    Arkadaşlar merhaba setup yenileyeceğim de RTX 4090 satan güvenilir bir site varmı? O fiyatlara daha iyi ekran kartı alınabilir mi? Bu arada asla AMD değil Nvidia GPU kullanıyorum. Yardım ederseniz hatta imkanınız olursa link atarsanız mutlu olurum. İyi günler. 100
  7. ismim yok

    Sistemim beni kaç sene götürür? (konuyu yanlış yere açtım :D)

    Arkadaşlar bu sistem beni kaç sene götürür? Çoğu oyunu 1080p de oynayacağım zaten monitörüm 2K veya 4K değil.
  8. ismim yok

    MAVIC 4 PRO 150K DEĞER MI?

    01. lux, lidar, 6K ve 100mp, 3 kamera. Hepsi harika fakat sorum şu; bu fiyata değer mi?
  9. ismim yok

    MAVIC 4 PRO 150K DEĞER Mİ?

    01. lux, lidar, 6K ve 100mp, 3 kamera. Hepsi harika fakat sorum şu; bu fiyata değer mi?
  10. ismim yok

    MAVİC 4 PRO 150K DEĞER Mİ?

    01. lux, lidar, 6K ve 100mp, 3 kamera. Hepsi harika fakat sorum şu; bu fiyata değer mi?
  11. ismim yok

    DJI DRONE KONUSUNDA KARARSIZIM.

    DJI marka sıfır drone arıyorum. İlk defa alacağım fakat akşamları da uçuracağım. Ben Mini 5 Pro düşünüyorum varmıdır sizin başka öneriniz?
  12. ismim yok

    DJI DRONE KONUSUNDA KARARSIZIM.

    DJI marka sıfır drone arıyorum. İlk defa alacağım fakat akşamları da uçuracağım. Ben Mini 5 Pro düşünüyorum varmıdır sizin başka öneriniz?
  13. ismim yok

    DRONE KONUSUNDA KARARSIZIM.

    DJI marka sıfır drone arıyorum. İlk defa alacağım fakat akşamları da uçuracağım. Ben Mini 5 Pro düşünüyorum varmıdır sizin başka öneriniz?
  14. ismim yok

    Öneri ONLİNE OYUN ÖNERİSİ.

    Arkadaşımda galiba Rx580 var hem onun bilgisayarı zorlamayacak hemde keyif alacağımız online oyun önerisi arıyorum. Aynı zamanda bütçeyi de çok zorlamasın.
  15. ismim yok

    GTA V AÇILMAMA SORUNU

    Merhaba Microsoft Store'dan Gta V aldım fakat açılmıyor. Çözümü varmı?
  16. ismim yok

    Öneri Direksiyon seti önerir misiniz?

    Merhaba Forza Horizon 5-6, ETS 2, BEAM.NG DRİVE. ASETTO CORSA, BUS SİMULATOR 21 NEXT STOP gibi oyunları oynamak için bir direksiyon seti almayı planlıyorum. Ben Velocityone Race düşünüyorum. Fakat vergiler ile Amazon'dan ne kadara gelir bilmiyorum.
  17. ismim yok

    Vpn sitesine girilmiyor.

    Merhaba. Roblox'a girmek için Proton Vpn indirecektim fakat arama motoruna ''protonvpn'' yazıp çıkan ilk siteye tıklamama rağmen site açılmıyor. Sebebi nedir?
  18. ismim yok

    Öneri Gaming laptop arıyorum

    Merhaba. Evde masaüstü bilgisayarım var fakat ben dışarı götürmek için laptop arıyorum. MSI CYBORG ve ASUS TUF GAMING bakıyorum. Bütçem 40-50K. Ne önerirsiniz?
  19. ismim yok

    Hangi klavyeyi önerirsiniz?

    Merhaba aynı fiyat arlığında Logitech G512 ile Razer Ornata V3 arasında kaldım. Bana Logitech daha iyi gibi geldi. Siz ne önerirsiniz? Öneriler için şimdiden teşekkürler.
  20. ismim yok

    ÜCRETSİZ WEB SİTESİ KURMAK

    Merhaba kendi web sitemi kurmak istiyorum fakat domain parası ödemek istemiyorum bedava domain ile site açılabilir mi?
Geri
Top