Arama sonuçları: *

  • Users: Raxys
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. R

    Fazeon Monitör Alınır mı??

    evet arkadaşlar 1080P den 2K ya geçme kararı aldım ancak diğer tüm marka fiyatları ucuk sizce bu monitör alınır mı?? https://www.hepsiburada.com/fazeon-x27f181qs-27-180hz-0-5ms-fast-ips-2k-qhd-hdmi-2-dp-2-rgb-gaming-monitor-pm-HBC0000EEJLIO
  2. R

    Sat sınavına girilmeli mi?

    Arkadaşlar merhaba, 10. sınıf öğrencisiyim ve daha önce sadece bir yazlığına kursa gittim oda belge için A1 (onu da pek dinlemedim). B1-B2 arası İngilizcem var, ortaokulda e twinning Erasmus karışımı bir şeyle yurt dışına gitmişliğim var, meslek okuyorum ama üniversitede dile geçebilirim...
Geri
Top