Arama sonuçları: *

  • Users: Mr_morgan.
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. Mr_morgan.

    Sinerji Bilgisayar Değişim Kararı Çıkan Ürüne Fiyat Farkı İstiyor

    Sinerji bilgisayardan 8 ay önce kingston renegade 2tb SSD almıştım arızalandı servise gönderdim iade değişim kararı çıkmış fakat benden fiyat farkı teklif ediyorlar ilk başta attıkları WD sn5100 benim SSD nin muadili olmadığı için kc3000 yada 990pro modelini talep ettim fakat çıkardıkları fiyat...
  2. Mr_morgan.

    Salı Günü Yoklama Alınır mı

    Meslek lisesinde okuyorum bugün ibe sınavı oldum o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba çünkü benim tam 20 gün özürlü 10 gün özürsüz devamsızlığım var bu yüzden soruyorum.
  3. Mr_morgan.

    Kioxia Excaria Nvme SSD Sistemde Sürekli Takılma Yapıyor

    Bu normalde benim 3 yıl kullandığım SSD'ydi sonra Kingston Renegade modeline geçiş yaptım ama oda 8.ayında bozuldu garantiye gönderdim yenisi gelene kadar bunu kullanacağım ama sistemde sürekli takılma mesela bir işlemi hızlıca yaparken ya da Chrome'da sekme açtığımda stutter yapıyor rahatsız...
  4. Mr_morgan.

    Durduk Yere Pc Kilitlendi ve Kendini Yeniden Başlatınca Bios Ekranı Geldi

    Noldu bilmiyorum PC bir anda internette gezinirken dondu ve kendini yeniden başlattığında BIOS ekranı vardı karşımda ve SSD şu an görünmüyor kendim kapatıp yeniden açtım birazcık siyah ekranda kalıyor sonra yine BIOS menüsüne atıyor SSD Kingston Renegade 2TB SSD'yi alalı daha 8 ay oldu
  5. Mr_morgan.

    12.Sınıflara Sınavlardan Sonra Verilen İzin Dilekçesi ile Devamsızlık Girilir mi

    Meslek lisesinde okumaktayım ve staj görmekteyim okula haftada 2 gün gidiyorum müdür sınıfa gelip velinizle gelin dilekçe verin demişti şimdi bu dilekçe ile devamsızlık yazılıyor mu yazılmıyor mu bilenleriniz varsa aranızda beni aydınlatabilir mi çünkü benim 16 gün özürlü 8 gün özürsüz yani...
  6. Mr_morgan.

    12.Sınıflar İçin Devamsızlık Sorunu

    şuan 12.sınıfım ve staj görmekteyim okul haftada 2 gün malum önümüz yks benim toplam 6 gün olmak üzere özürlü 4 gün özürsüz 2 gün devamsızlık hakkım var müdür yks çalışmak isteyenler velilerini getirip haziran ayında okula gelmeyebilir demişti ama haziran ayı 8 gün herkeste getirmiş velisini tek...
  7. Mr_morgan.

    Skechers D'lux Walker 2.0 Alınır mı?

    Bu ayakkabıyı alacağım amacım rahatlık çünkü hamstring kısalığım var günde 2 km yürüyen biri için nasıldır.
  8. Mr_morgan.

    Erkek yürüyüş ayakkabısı önerisi

    Şu anki ayakkabım patladığı için yeni ayakkabı alacağım. Günde 2 km civarı yürüyorum. Hamstring kısalığı olduğu için çok kolay ağrıyor ayaklarım, o yüzden ayaklarıma uygun bir şey bakıyorum. çok pahalı olmasın yeter skechers alacaktım uygun beden ayakkabı bulamadım ayak numaram 40.5 veya 41
  9. Mr_morgan.

    My Summer Car satsuma hemen aküsü bitiyor

    3 defa sıfır akü alıp taktım Mars basarken hemen akü bozuluyor araba çalışmıyorda karbüratör ayarı yaptım ama motordan şangır şangır sesler geliyor.
  10. Mr_morgan.

    12. sınıflar için sınavlardan sonra izin verileceği doğru mu?

    Sınavları 11 Mayıs ile 18 Mayıs arasına aldılar. Hocanın söylediği şey, haziran ayında okula gelmeyeceksiniz dedi. Yoklama alınmayacakmış galiba, bir izin çıkacakmış galiba. Doğru olabilir mi bu acaba?
  11. Mr_morgan.

    Erkek yürüyüş ayakkabısı önerisi

    Şu anki ayakkabım patladığı için yeni ayakkabı alacağım günde 2 km civarı yürüyorum hamstring kısalığı olduğu için çok kolay ağrıyor ayaklarım o yüzden ayaklarıma uygun bir şey bakıyorum.
  12. Mr_morgan.

    Okuldan geldikten sonra uyuyup uyanıp sabah okula gitme işi

    12.sınıfım 3 gün staja gidiyorum 2.gün okul şeklinde okuldan geldiğimde 8 saat uyuyup gece uyanıp sabaha kadar oyun oynayıp okula öyle gitmeyi düşünüyorum ben bunu yapıyordum aslında ama tatil girince biraz bozuldu bu düzen şimdi yeniden uygulamayı düşünüyorum hem enerjik giderim çünkü sabahın...
  13. Mr_morgan.

    Yardım Steam indirimleri oyun önerisi

    Şu anlık şu üçünü almayı düşünüyorum önerilerinize göre daha eklerim eklerim bu zamana kadar hep araba simulasyonu tarzı oyunlar oynadım mon bazou BeamNG.drive gibi stardew çok övüyorlar Drive beyond Horizons'ta almak istiyorum ama pahalı gibi.
  14. Mr_morgan.

    Drive Beyond Horizons vs Quarantine Zone: The Last Check

    Evet farklı türde oyunlar farkındayım ama biraz uzun soluklu bir oyun bakıyorum. Drive beyond Horizons'ta optimizasyon problemleri var diyorlar tek oynayacam Sistemim ise işlemci i5 12400F RX 6700 XT ekran kartı var. 32 GB RAM var.
  15. Mr_morgan.

    Mon bazou ve BeamNG.drive benzeri oyun önerisi

    Bemngdrive'da 900 saatim var kariyer modunu bitirdim artık mon bazou'dada yaklaşık 400 saatim var ve olmadı tekrar başlamak istiyorum My Summer Car denedim fakat kontrolleri çok kanser ediyor.
  16. Mr_morgan.

    Pc Chrome da gezinirken kasıyor

    özellikle youtube da ve sitelerde gezerken video izlerken yada sitelerde aşağı kaydırırken aşırı kasıyor 32 gb ram var acaba ram yetmiyor olabilirmi dedim imkansız bence uzantılarda reklam engelleyici ve volume master var ama onları kapatıyorum işin bitince hiçbirşey değişmiyor
  17. Mr_morgan.

    120mm kasa fanı önerisi

    kasamın fanlarının rulmanları bozulduğu için yeni fanlar almayı düşünüyorum fp güzel bir fan önerisi istiyorum
  18. Mr_morgan.

    Okula gitmemek için heyet raporu alınır mı?

    Merhabalar, 12. sınıf meslek lisesinde okuyorum ve staj görüyorum. Bilişim bölümüyüm. Okul iki gün bile çok sıkıyor; sebebi ise neredeyse hiçbir hocanın ders işlememesi ve yapacak hiçbir şeyin olmaması. Şu an devamsızlığım 10 gün özürlü, 10 gün özürsüz. Tip 1 diyabet hastasıyım. Heyet raporu...
  19. Mr_morgan.

    Red dead redemption 1 yama kurduğumdan beri hata veriyor ve yama çalışmıyor

    2 ay öncesine kadar Rdr1 satın aldım ve türkçe yama kurdum ama oyun girerken windows defender engelliyor galiba yamayı oyuna giriyorum ama yama çalışmıyor kaspersky plus antivirüs var tam kapatamıyorum windows defenderda aynı şekilde error:4557 hatası alıyorum
  20. Mr_morgan.

    Türk Telekom fiber paket yükseltirsem ceza yer miyim ?

    Şuan 200 mbps paket kullanıyorum 1000mbps yapmayı düşünüyorum ama cezası filan olurmu tahaddüt yenilenmesine 510 gün var normalde
Geri
Top