Arama sonuçları: *

  • Users: enesblbl
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. E

    Yeni Sistem Aldım Monitör Önerisi Lazım

    Sistemim bu 10 12 k civarı 2k çözünürlüklü monitör arıyorum .
  2. E

    68000 TL'ye 7500F+5060 Ti Sistem Almalı mıyım?

    https://enucuzsistem.com/hazir-sistem/a1159949-c098-2404-5798-71a1525f61ad/game-garaj-prime-s2-amd-ryzen-5-7500f-32gb-ram-1tb-ssd-rtx5060ti-16gb-freedos-oyuncu-oem-paket düşünmemi sağlayan şey axess kartım var ve peşin fiyatına 6 taksitle almayı düşünüyorum düşünceleriniz benım ıcın önemli iyi...
  3. E

    AMD 7500 f ve 5060 ti ekran kartlı sistem

    https://www.incehesap.com/omega-blaze-oem-paket-fiyati-83552/ 6 ay peşin fiyatına taksitle bu sistem sizce alınır mı ?
Geri
Top