https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-asus-rog-strix-oled-xg27aqdmes-27-0-03-ms-2k-pivot-240-hz-oled-oyuncu-u-fiyati,1280400741.html
bu monitöre bakıyorum bir süredir kullanan ya da bilgisi olan var mı önerir misiniz?
Oled monitöre geçme gibi bir fikrim var bu model sizce nasıldır
https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-asus-rog-strix-oled-xg27aqdmes-27-0-03-ms-2k-pivot-240-hz-oled-oyuncu-u-fiyati,1280400741.html
bütçe olarak çok açılamayacak halde bu ramler iş görür mü?
https://www.itopya.com/corsair-32gb-2x16gb-vengeance-rgb-6000mhz-cl36-ddr5-expoxmp-dual-kit-ram_u31432?_sgm_campaign=scn_ccb7d464ea000&_sgm_source=31432&_sgm_action=click