Arkadaşlar nakitim 22 ye kadar çıktığı için kafamda 5060ti 16gb var 1 yıl garantili temiz sorunsuz faturası da var 22 bine satılıyor mantıklı mı 9060xt 16 gb sıfırı var biliyorum ancak nvidia dan devam etmek istiyorum
https://www.incehesap.com/colorful-battle-ax-b650m-gha-wifi-v14-ddr5-amd-b650-m-atx-fiyati-84516/ Beyaz sistem diziyorum işlemcim r7 7800x3d rtx 5070 şeklinde bu anakart güzel gibi ancak markadan emin değilim
Arkadaşlar r7 5700x işlemcim msi b550mv anakart 16gb ram var ekran kartı olarak 20k bütçem var bunu düşündüm https://www.itopya.com/msi-geforce-rtx-5060-ti-8g-ventus-3x-oc-8gb-gddr7-dlss-4-128-bit-ekran-karti_u29451 öneriniz var mı
ARKADAŞLAR ELİMDE MSİ 3X VENTUS 3080 ekran kartı var fazlasıyla işimi görüyor ancak termal ped değişimi yapmam gerekiyor heryerde farklı bişey yazdığı için burada sormak istedim kaç mm termal ped gerekiyor yardımcı olur musunuz
ARKADAŞLAR MERHABA ELİMDE RX 9060XT 8GB MODELİ VAR 17 AY GARANİTİLİ YENİ BİR KART AYRIYETEN BİR DE MSİ 3 FANLI MODELİ OLAN 3080 VAR ANCAK 3 4 SENELİK TAM BİLGİM YOK SICAKLIK DEĞERLERİ YÜK ALTINDA 81 DERECEYİ GEÇMİYOR BOŞTA 50 60 ARASI ÇALIŞIYOR FENA DEĞİL SİZCE GEÇMEK MANTIKLI MI ?
FOTOĞRAFTAKİ GİBİ UPRAGE YAPTIM BAZI PARÇALARI 46K YA DENK GELDİ TAKSİTLE ALACAĞIM İLERDE DE EKRAN KARTINI SATIP 5070 GİBİ YÜKSELTME YAPARIM SİZCE FİYATINA GÖRE NASIL SİSTEM GENELDE CS OYNAYAN BİRİYİM