itopyada 20bin liraya düşen aoc q27g41zdf model monitörü aldım, yarın kargoya verilecek. ne düşünüyorsunuz fiyatına göre olumsuz yanları var mı veya başka önerileriniz
https://www.itopya.com/aoc-q27g41zdf-27-240hz-003ms-hdmi-dp-adaptive-sync-hdr10-qhd-qd-oled-gaming-monitor_u32391
ve baktığım...