Arama sonuçları: *

  • Users: strafinizm
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
  2. S

    RTX 5070 kaç günde kargoya verilir?

    itoypa.com kaç günde kargoya veriyor?
  3. S

    Yeni Ekran Kartı Alınca Yapılması Gerekenler

    4060 kullanıcısıyım, yarın 5070'e geçeceğim. 4060'a ddu atmaktan çekiniyorum, ne yapabilirim tam olarak?
  4. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    Merhaba. 33 bin TL'ye Gigabyte Windforce RTX 5070 alacağım, sıfır. Bir sorun yaşar mıyım?
Geri
Top