Ben Avrupa Milli Görüş cemiyetini takdir ediyorum .Sadece hiç kimse Milli Görüş ismini kullanarak zulüm yapmasın .Doğru mu? Bir çocuk ismi Simay Karaman.Benim çocuğum ama onu soysuz bırakmak istiyorlar .Üstelik Milli Görüş rüzgarını arkasına alarak .Bu şerefli toplumu kendi...