Arkadaşlar yeni monitor aldım 1080 p.3-4 tane ölü piksel çıktı çok yakından bakınca belli oluyor uzaktan belli olmuyor iade etmelimiyim sizce. Fotoğrafı çektim onda da belli olmuyor.
cs2 için kısa tepki süresi ve pivot olması önemli bu model nasıl kullanan varmı?
En az 200hz arıyorum.
https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-245-g25f2a-1ms-240hz-hdmidisplayport-adaptive-sync-ss-ips-pivot-full-hd-gaming-monitor-p-56360
Laptoba bağlamak için 24 inc 240 hz mönitor tavsiyenize ihtiyacım var. Önerebileceğiniz monitör var mı ?
Cs oynamak için hareket kabiliyeti olan monitör daha iyi olur.
2022 yılında almıştım oyun oynadım.Masaüstüne geçmek için satmayı düşünüyorum ilanlarda satılık olmadığı için fiyatı kaça koymalıyım.Stok tükenmeden önceki fiyatı 108.000 bin galiba bu kadar etmez diye düşünüyorum 0 ı bile. Anlayan arkadaşlar yardımcı olur mu kutusu vardır deforme vs çok az...
Bütce 60-70 peşin fiyatına taksit varsa iyi olur yoksa tek tek toplayabilirim de hangisi mantıklı sizce ?
Merhabalar bilgim olmadığı için yardımınızı istiyorum.
Sadece cs oynamak için yüksek fps ve ileriye dönük güncellemelerde de fps düşmemesi için hangi parçaları almam gerekiyor.
İşlemci...