Öncellikle herkese selamlar. Şimdi benim bir sorum var bilen kişiler yanıtlarsa sevinirim.
Ben Simdi İlk yıl 9. Sınıfta sınıfta kaldım 2. Yılda ise 9'u geçtim 3.yılda ise 10. sınıfta yani bu yıl tekrar sınıfta kaldım şuan kalıyorum yani. Şimdi örgün eğitim hakkım bitiyor.Açığa alınıyorum
Şimdi...