Arama sonuçları: *

  • Users: yks27
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim
Geri
Top