Arkadaşlar selam katipliğe hazırlanıyorum sınava 35 gün civarı var şuan da 5-6 parmak falan yazıyorum adli metinlerde 3 dk da 90 barajını zor görüyorum hem de bir ekrana bir klavyeye bakarak acaba 35 gün boyunca klavyeye bakmadan 10 parmak çalışsam daha mı iyi olur 35 gün gibi sürede yapabilir...