Selam, hayatım boyunca sağdan soldan çıkma a4 tech falan kullanmış birisi olarak klavye almaya karar verdim. bir bakıyorum piyasaya 1000 liraya geziyor açıkcası çokta bi takıntım yok para harcamak istemiyorum boşa.
istediğim şeyler enter tuşu büyük olandan olsun, sağdaki numpad olsun ve fn gibi...