Merhaba ilk defa bir işe girececeğim biraz da aile zorlamasıyla.Kırtasiyede müşterisidir stok kaydıdır malzeme getir götürü araçla taşıması falan benim gibi bir asosyale imkansız gibi geliyor üstelik bu dükkan işleri 6-7 gün ve günde 13 saat olabiliyor asgari ücretle çalışılacak iş mi ben mi...